No time

Jag har inte suttit vid en dator förän nu så har inte kunnat blogga. Iaf så hr inget spc hänt idag förutom att jag grät i skolan. Tur att de bara var skolsyster som såg det. Det var fruktansvärt skönt att få ut sig allt. Enlig henne så behöver jag söka hjälp pga att jag mår så dåligt men jag vill inte. Men man kanske ska lyssna på henne. Kanske är bättre att skaffa de nu innan jag mår sämre, innan depressopmn. Inte vet jag.

Jag vill inte ha mina ögon och öron öppna i skolan just nu, men jag får veta allt som sägs och händer i skolan iaf. Sluta jag har fortfaranade inte gjort något.


För er som tagit illa upp i inlägget läs inägget IGEN här. Det står bara om MIG inte om er. Det är personligt.








Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback