Mogen och blyg

Visst kan jag vara väldigt omogen ibland, det är alla. men igår så kännde jag att jag har mognat ännu mer. Min kära vän Rosa har sagt att jag är mer mogen. Jag har inte trott dem till 100% men igår insåg jag det. Jag har blivit mer mogen nu.

När vi hade idrott så var inte alla med vissa satt i pingisrummet och prata sex och samlevnad. Då insåg jag vafan pratar dom om? Jag bryr mig inte hur många och vilka de har varit med och vilka ställningar de gillar. Herre gud. Jag gick därifrån. Jag vågade inte säga något, men jag har märkt på de andra tjejerna som är 93or i klassen att de inte heller bryr sig.

Anledningen till att jag inte sa något igår och skriver det här är för att jag är väldigt blyg. Man kanske inte märker de för när jag är med ex dom jag firade nyår med så är jag inte blyg och var inte de från början. Varför vet jag inte. Men i klassen kan jag helt plösligt bli tyst. Då är jag osäker, blyg och rädd.

Jag är en blyg människa som har blivit ännu mer mogen. Jag har nog tyckt så här ett tag men har inte insett det förrän nu. Jag menar inget illa med det här, men om ett år kanske ni inser samma sak. Ingen bryr sig. Det finns inget att bli arg över i detta inlägg det handlar ju om mig och hur jag ser på det. :)



 






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback