Bältning

Jag har läst mycket sista tiden, bloggar och tidningsartiklar. SLUTA missbruka bältning. Bältning och isolering är den sista utvägen. Den används numera som en straffmetod när man har skadat sig. Bältning och isolering är till för om man är livsfara för sig själv eller andra eller hotfull. Om man skadar sig och blir bältad så gör man allt VÄRRE!!!!! Är de ni vill i slutenvården? Att man ska må sämre när man är där? Så var de för mig, jag har aldrig skadat mig så mycket som jag gjorde när jag var inlagd i nästan 8 månader. När jag skulle slussas hem genom ett korttidsboende så var de första jag gjode att bryta upp medicinskåpet men en kniv. Jag kom till avdelning, hade smuglat med mig tabletter och tog en intox. Hade jag inte kommit till orana så hade jag fortfarande suttist på psyk om jag ens skulle leva. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback