Varför?

Jag orkar inte mer, ena stunden är jag ledsen och mår skit, jag orkar och vill inget. Jag vill bara krypa ner under täcket och förvinna. Nästa stund mår jag helt okej och är glad men nu har de vänt igen. Jag orkar inte mer. Jag vill skada mig fast jag vet att det inte hjälper, men allt känns så hopplöst och de spelar ingen roll. Jag är trött på allt. Jag vill inte leva men jag vill heller inte dö. Så känner alla med psykisk ohälsa så jag är inte ensam med att känna så. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag orkar inte prata med någon. Jag vill inte till praktiken imorgon. Jag vill bara förvinna en stund. Tårarna bara kommer. Jag verkar glad utåt men inombords är de kaos. Jag vill inte att någon ska se mig så här.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback