Mitt självskadande

Jag har som mest varit fysiskt skadefri i ca 6 månader men under dom 6 månaderna så skadade jag mig psykiskt sjukt mycket. Jag tryckte ner mig själv enormt. Jag var elak mot mig själv och de berodde på att skolan inte funkade. Jag gav upp hoppet om ett bra liv. När jag väl började få kontroll över de så skadade jag mig fysiskt. De hände två gånger och de var i februari i år. Efter de så hände de inget, jag tryckte fortfarande ner mig själv men inte lika mycket och jag hade sagt att jag inte skulle få fler ärr. Men så hände de igen, de som aldrig mer skulle hända. Nu har jag ingen kontroll över något. Jag har sjukt ont i min ena arm, de svider och pulserar. De känns som om jag kommit åt en muskel eller något. Snälla någon hjälp mig ur denna dipp och bakslag.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback