Fredag

Jag orkar inte, jag vill inte! Hjärtat går i 120, jag svettas om händerna, jag är trött men kan inte slappna av. Jag orkar inte prata, jag orkar inte vara bland folk. Jag vill låsa in mig och aldrig mer komma ut. Jag känner mig bortglömd och utfryst. Personalen här favoriserar tjejer. Jag kände idag när jag och Felicia åkte in till stan med en personal. I bilen sa inte personalen ett skit till mig utan prata med Felicia hela tiden, jag satte musik i öronen för att inte börja gråta. Felicia känner samma sak med en personal som favoriserar mig. Jag gillar den personalen och henne kan jag prata med. Men den personalen frågar aldrig om vi ska hitta på något tillsammans de gör hon som jag och Flisan åkte in med idag. Hon frågar Flisan hela tiden typ om de ska hitta på något. Jag skulle behöva åka iväg med en personal nu och prata om att sista tiden har varit förjävlig. De finns så mycket jag vill säga men inte kan. I min dagbok står så hämska saker.
 
Jag orkar inte mer. Detta med Flisan är bara ett exempel de är flera sånna saker som sker här. Och inget är Flisas eller någon tjejs fel utan personalens. Jag vet inte vad jag ska göra. Ska jag gå och säga hur jag känner? Men de vågar jag inte. Jag vill bara att telefonen ska ringa och att de är från Jönköping och att dom har fixat ett boende åt mig. Jag vill här ifrån NU!!!!!!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback