De fick inte hända

De som inte fick hända hände precis. Jag trodde jag hade lämnat de bakom mig men jag fick ett återfall efter tre måndader som skadefri. Tur nog behövdes de inte sys. Just nu känns de lugnt men snart kommer ångesten över att jag gjorde de. Så är de alltid. 

Dagen annars har varit okej, placerarmötet var till en besvikelse inget besked kom, de väntar på diagnosutredningen så jag står inte ens i kö till ett stödboende. Blir så jäkla ledsen och arg och de är en del till varför jag skadade mig. Sen hände en annan sak med de vill jag inte skriva ut. 

Jag började egentligen må dåligt redan på resan upp till Jönköping då jag såg de lila pågatåget som ger mig jobbiga minnen. :'(





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback