Vad fan är det för fel på mig?

Åååh jag blir så irriterad. På personalen och Jönköpings lansting. Jag är irriterad på personalen för att det skiter i hur jag mår. Jag bad om vb medicin för att jag kännde att jag håller på att må sämre. De sa bara jaha och sen var det inget mer med det.
 
Sen är jag irriterad på Jönköpings lansting för de vill inte göra en utredning på mig vad det är som egentligen är mitt bekymmer. Ena stunden har jag Borderline och nästa inte. Sen har jag Asperger och sen inte och nu har jag Autism. VAFFAN BESTÄM ER!!!!! Jag vill veta! Jag har problem med mina ensamhetskänslor. Jag kan inte bo själv och vill flytta till ett lss boende med mina katter. Jag vet knappt vad Aspeger och Autism är. Försöker googla lite om det.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback