Ångest

Jag känner mig ledsen, arg och fylld av ångest. Jag har pank efter alla misslyckanden jag gjort under tiden på behandlingshemmet. Allt jag sagt och allt jag gjort. Jag är rädd, rädd för att jag ska få ännu flera tillrättavisningar på tisdag då jag har nästa samtal med min teraput. Jag har legat under kedjetäcket i två timmar och haft sköldpaddan på i 20 minuter men inget hjälper. Jag vill bara gråta, skrika och skada mig. En av mina kontaktpersoner jobbar idag men det är henne jag är lite rädd för. Hon förstår inte mig. Jag vet inte vad jag ska säga heller. Om jag skulle säga "jag vill skada mig" så skulle hon bara säga "nej det vill du egentligen inte". Hur fan kan hon veta det? Jag har inte skadat mig så mycket sen jag kom hit men ibland så faller man tillbaka. När jag flyttade hit så bestämde jag mig för att ge livet en skangs och jag har blivit bättre och förstår mig på mig själv lite mer men vissa saker förstår jag inte.
 
 
Ikväll blir det iaf mellomys. Just nu ser jag inte fram emot det men det går väll snart över hoppas jag.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback