snart 10 veckor

Ännu en vecka på psyk på söndag är det 10 veckor totalt om jag inte ränkat fel. Jag tänkte avslöja lite vad som hänt.
 
I måndags så var jag hos psykologen, fick inte ut så mycket av det. Jag vill inte ha förändring men jag måste och då måste jag intala mig att jag behöver en förändring.
 
Igår så var jag och en personal från avdelningen till försäkringskassan och där hände de mycket. Jag ska få en praktikplats och ett gymkort som ska aktivera mig så mina dagar blir meningsfulla.
 
Idag så var de visning på min nuvarande lägenhet och de gick bra. Ska blir skönt men också jpbbigt att flytta, det är så mycket som ska göras och inte minst städningen.
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback