Bra dag

Idag har än så länge varit en bra dag. Jag vaknade av att solen lyste, okej jag var inte glad när de kom och väckre mig. Jag HATAR att vakna tidigt men jag måste vänja mig. Vid 10 fick jag taktil massage för jag var lite orolig och de var jätteskönt. Jag har fått de några gånger sen jag blev inlagd och har ni aldrig provat de så rekomenderar jag det starkt.
 
Vid ett kom min arbetsterapeft och vi eller jag fick sy en kasse som jag blev riktigt nöjd med. Jag ska träffa henne imorron igen och då vill jag sy en speciell sorts kudde som jag såg att andra hade gjort.
 
Här är kassen jag sydde
 
 
Just ja om jag sköter mig vilket innebär inge skärande, inga tabletter inge skrikande osv. så blir jag utskriven nästa vecka. JIPPI. Jag ska klara det, jag vet att jag gör det. Men samtidigt så har psyk blivit min trygghet. Men åt andra sidan så kommer jag få boendestöd som kommer bli min nya trygghet. Sen flyttar jag ju 1 maj till nya lägenheten. Jag har mycket att se fra emot. :D
 
Här är en tjuvkik på nya köket i nya lägenheteten.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback