Nu är jag tillbaka

Har tagit en liten bloggpaus. Så nu tänkte jag berätta vad som har hänt.
 
Jag blev utskriven från psyk 1 maj. Vilken befrielse det var men samtidigt var jag inte i så bra skick, jag har tagit tabletter flera gånger och åkt in och ut. Men nu har jag varit fri ett tag. Det är svårt att hålla fingrarna i styr. Men jag vill bli frisk.
 
Jag är hemma hos mamma och pappa sen tre veckor tillbaka och imorron åker vi till Stokcholm och firar midsommar där. Jag hoppas vädret är med oss.
 
Just ja jag sökte in till södra vätterbygdens folkhögskola till hösten men kom inte in. J*vla skitskola jag som såg fram emot att börja plugga igen, jag vill bli klar med gymnasiet nån gång. Men jag ska få ha praktik istället, så jag har något att göra om dagarna.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback