I väntans tider

Just nu sitter jag och väntar på att telefonen ska ringa, min psykolog ska meddela mig vad som sas på mötet angående behandlingshem. Jag har hittat 4 alternativ där jag kan få ta med mig mina katter varv ett av dom ligger bara 30 minuter från Jönköping.
 
Idag har jag varit lugn och jag känner mig lugn fast frestelser på överdos finns där men jag har ingen tillgång till tabletter. Jag är rädd att jag ska bli beroeende, de känns så att jag är en missbrukare men det är jag INTE. Jag ska intala migsjälv att jag SKA KLARA DET HÄR!
 

Läkaren sa att jag kanske får åka hem om jag får ett bra besked, men jag vet inte om jag klarar de. Jag vill byta avdelning men de går inte eftersom jag slänger sönder glas för att skära mig. Men nu har jag hittat musiken och jag ÄLSKAR Tylor Swift musik medan jag mumsar på choklad.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback