Hellu psyk

I tisdags blev de en rejäl överdos så fick åka in med ambulans igen. Ingen översakning direkt. Jag blir kvar över helgen som de ser ut nu. Jag ska fråga läkaren om jag kan få åka hem en snabbis imorgon eller på lördag för att häma lite saker antingen själv eller med vårdjouren, men med tanke på att jag hade en 5 i ett dygn (en femma betyder att man har vak) och nu har en 4 (tillsyn varje kvart) men jag hoppas de sänker till en 3 imorron (man får gå ut med personal på sjukhusområdet) har jag tur kanske jag får byta till en "vanlig" avdelning i helgen. Vi får se imorron då de är en möte ang behandlingshem och vi alla hoppas på ett ja.
 
De här med behandlingshem igen känns sådär men jag vet att jag klarar mig inte själv och att åka in och ut såhär är inget alternativ.
 
Idag har jag varit rätt så lugn Erika kom förbi nyss med min dator så nu kan jag blogga, de går inte så bra att blogga via ipaden. Men men....
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback