Jobbiga tider

Jag har verkligen mått piss sista tiden och har inte orkat fokuserat på bloggen. Igår blev jag förgiftad efter ett bakslag. Jag vet inte vad jag ska skriva mer än att jag har sjukt mycket ångest just nu och får ingen vid behovs medicin. Ingen bra nattpersonal är det som jobbar häller de säger bara att jag ska kämpa men de är inte så jävla lätt. De vet inte hur de är att må så piss.
 
Okej de har funnits stunder då de varit lättare jag kan börja med igår då jag fick träna min engelska ännu mer än med mina kinesiska inneboende, när jag låg på MAVA så var de en engelsk sjuksköterskestudent som tog hand om mig lite kul tyckte jag. Hon var jätte duktig.
 
Idag så kom de två sjuksköterskestudenter från Sydafrika hit på psyk så jag fick sitta med dom och jag var nyfiken i en strut och frågade om allt verkligen. Jag fick beröm för min engelska av alla tre studenterna. :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback