...

Anledningen till att jag inte bloggar denna gång på ett tag är för att jag varit på psyk igen. Jag försökte ta mitt liv i måndags så var på LPT till torsdag.
 
Under tiden på psyk belv jag beltad och hade vak. Jag underar vad de är som händer när ska detta ta slut? Orkar jag med nå mer? De lättaste skulle vara att dö.
 
 
 
Igår var jag, pappa och Erkan och kollade på ett behandlingshem som jag eventuellt ska flytta till om nån månad, de verkade toppen och de var lite komiskt tre personal från Lövängen har börja jobbat där, och inte vilka tre som helst utan tre toppen personal.
 
 
Idag så händer inget speciellt, pappa kom ner igår och imorron åker han och mamma hem. Jag är orolig för vad som kommer hända när jag blir ensam. Kanske borde lägga in mit frivilligt fram till Londonresan om en vecka.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback