28 november 2013

Har inte haft lust att bloggat när jag var hemma, jag ville passa på att umgås med min familj och vovsingen.
Nu sitter jag på tåget mot skövde där jag ska byta. :)
 
Under dessa dagara har jag träffat min syster för första gången på länge, mötet gick förvånansvärt bra vi myste i hennes säng. Vem är storasyster och vem är lillasyster av oss, inte ens mamma kan svara på den fårgan längre för vi är så barnsliga. xD
 
Jag vet att jag är mörk runt ögonen, de bror på att jag inte mår bra och frestelser på att göra så är så starka just nu.
 
 
Imorron ska jag till min psykolog och få se hur de går med behandlingshem, japp jag ska till ett nytt behandlingshem eftersom de inte funkar att bo ensam eller hemma hos mina föräldrar. Jag har blivit så självdestruktiv.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback