You are never alone

Ibland kan man känna sig fruktansvärt ensam, när man sitter där på en bänk ensam och alla som går förbi skrattar och är glada. Men själv är du ful och äcklig och ingen vill vara vän med dig.
 
Har du kännt så någon gång?
 
Det har jag och jag tycker fortfarande att jag är ful och äcklig. Saken är den att när du sitter där kan du inte förvänta dig att någon ska komma fram till dig och vara din vän. Hur mycket du än önska att det var så så kommer det tyvärr inte att blir. Jag har önskat det säkert 1 000 000 ggr men det har aldrig fungerat.
 
Jag har inte många vänner, jag har tre stycken vänner som jag älskar. Du kan ha 100 falska vänner som du tror bryr sig fast egentligen så skiter dom i dig, det är svårt att säga men tyvärr är vissa människor det.
 
När du skadar digsjälv så är det ett skrik på hjälp, om du har minsta lilla tanke så snälla gå till skolsyster/ sjuksköterska eller kuraor, det är inget fel att gå dit och be om hjälp och de är inte så dåliga som du tror. Ta den hjälp du kan få. Sverige har bra sjukvårt.
 
Jag vill bara säga att var inte rädd för att be om hjälp. Fysisk smärta kan man lindra med en tablett men psykisk smärta kommer alltid finnas kvar på ett eller annat sätt.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback