Orkar jag leva?

Att leva med ett handikapp i tre månader tar kol på mig. Självmordstankarna blir starkare och starkare.
 
Självmordsförsöken var som värst på psyk, och sista tiden har de försvunnit mer och mer, men nu är dom där och spökar igen. Jag vill hällre dö än att ha en j*vla korsett i ett kvartal. Snälla låt mig dö.
Jag är hjälplös och trött. Allt tar så lång tid och gör ont.
 
 
 
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Jag sitter mestadels på rummet och kollar på tv eller film. Yey vilket liv jag har och så här kommer de vara i tre månader. Fast jag hoppas Sina och Erika får mig på bättre humör om två veckor. :) Grönan, shopping, fika, skratta, åka båt ja det är bara några saker som kommer att ske. Sen drar jag och Sina till tyskland. :D
 
Jag och Sina i Barcelona förra året :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback