Best friends

Pratade just med Linda (ingen nyhet vi snackar varje dag) hon mår bra, lite tråkigt men psyk är inget roligt ställe. Vi båda hoppas på att hon får komma tillbaka nästa vecka. Vi har inte träffats på två veckor idag.
 
Dagarna här på behandlingshemmet är långtråkiga, idag var jag till sjukan moch fixade min korsett samt gick in på dollarstore och köpte lite småsaker. Imorgon är det statsresa och då ska jag köpa kattmat till Lindas katter. Ska nog gå in till dom snart och gosa lite. :)
Hmmm.... kanske ska sova hos dom en natt. :) Det blir nog i helgen, jag älskar Lindas rum lika mycket som mitt. Känner mig hemma vilket som. Oftast när Linda och jag är så är vi i hennes rum.
 
Igår så fick jag denna bild av Linda. Aaaaw så gullit gjort :)
 

En annan bild från i maj
Hahah 5 mars, då hade Linda och jag bara känt varanra i 6 dagar och vi var redan då bra vänner :D
Haha det här var nån dag innan, Oscar satt fast på taket och vi klättrade hej vilt xD
Och idag ser lilla Linda ut såhär. Snälla gumman kämpa på,
då har så mycket mer att visa världen.
 
Som ni fattat är ju typ bästa vänner och vi har båda valt en krogig väg genom livet men tillsammas ska vi klara oss igenom detta. Vi är helt olika typ, Linda är äldre men det känns inte. Vi har alltig lika kul, visst vi bråkar emellanåt men vi blir alltid vänner inom 24 timmar. :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback