Sanningen om behandlingshemmet

Nu är jag så trött på de här behandlingshemmet att de ryker ur mina och pappas öron. Särbehandling tänkte jag ta upp. Personalen favoriserar klienterna.
 
Jag skulle behöver skjuts till tåget som går ifrån Nässjö men nej, de är bara vissa som får de, jag som har min ryggskada ska behöva släpa en katt, resväska och en handväska från denna lilla håla.
 
Jag bor på behandlingshemmet lövängen i Stockaryd i småland. Bara googla så ska ni få se hur bra det är.
Som jag vet om så har de smuglats in droger och alkohol två sommrar i rad. Vikarierna vet inte vad de ska göra så de är bara fritt fram.
 
Att anmäla är ingen idé och att klaga fungerar inte häller. Jag har aldrig skadat mig så mycket som jag gjort under tiden här. Det ska bli så jävla skönt att flytta.
 
Jag vet att personalen läser, så hej på er. Jag sa ju att jag skulle berätta sanningen för världen och världen är liten på internet. ;)
 
 


mamma

Hoppas du fått all hjälp du behöver. Min doter fick inte den hjälp hon behövde. Ligger nu på sjukhuset i Ekslö. Pga en annan klient sprutat in lösningsmedel i hennes arm. Hon hann ringa efter ambulansen 2 Gör. Bägge gångerna ringer personalen och avbokar. Till slut ringde hon polisen som körde in henne. Hon ligger nu med dropp. Hon ska bort därifrån. Orolig mamma.

2015-06-11 / 18:35:32
mamma.

Ursäkta mina stavfel :-(

2015-06-11 / 18:36:53

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback