Maby it's to much for me

Som ni fattat så är de bara flytt, flytt i mitt huvud. Jag vet inte vad jag ska blogga om. Jag funderar på att ta en promenad men de känns så depremerande när man befinner sig på ett så litet ställe.
 
Jag har iaf planerat att träffa lite gamla kompisar när jag är hemma. Jag åker bara hem en gång i halvåret numera. Anledningen är att jag klarar inte av att gå i den lilla byn där alla vet vem man är. De flesta vet vad jag har gjort och vet att jag vetit på psyk.
 
Psyk kommer jag ALDRIG mer att besöka. Jag har tagit mig i kragen nu. Jag är motiverad fö detta. Jag har vänner som stöttar mig till 110%.
 
Jag vet att jag inte ser så glad ut. Men jag är rädd och förtvivlad.
Det är så mycket som jag måste göra. Allt händer på en och samma gång.
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback