Live or not

Jag vet inte om jag vill leva eller inte, nu blir de höst och min depression blir jobbigare och jobbigare. Jag mår sämre för varje dag som går. Bara kolla på bilderna.
Och detta kanske är 30% av mina ärr. (satte på ett plåster eftersom de såret är ganska djupt och infekterat)
 
Tror ni personalen har sett nå? Jag skulle egentligen behöva sy men äch jag orkar inte bry mig.
På andra bilden är de bata från igår och idag 6 ångestattacker= 6 nya ärr som jag kommer få leva med hela mitt liv.
 
 
Jag har starka tankar på självmord idag, sitter och fundera om ska jag försöka en dag till eller ej? Är det värt all smärta, all ångest, alla tankar?
Isolering är de bästa jag vet för då är de fritt fram att göra precis vad jag vill, jag kan skära mig hur mycket jag vill, det finns inga gränser. Men är det bra för en person men Borderline? Svar Nej inte för fem öre. Jag borde inte få ha glas på rummet men de är ingen som tar de ifrån mig. Jag har sjukt mycket vassa saker i mitt rum, de ända som fattas är en yxa som jag kan halshugga mig med. Jag har så sjuka tankar och blir sjukare och sjukare för varje dag istället för friskare.
 
Imorgon kommer min nya psykolog E tillbaka, finns en massa att prata om............. om jag lever
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback