Life it not easy

Tre jobbiga dagar, ambulans, polis och tillsyn. Jag vet inte längre vilka mina riktiga vänner är. Jag funderar på att fly landet för att kunna börja om på nytt.
 
Jag fick en kommentar av en person som jag jobbade med förra sommaren, vi pratade om att jag ska komma och hälsa på i London, jag trodde hon hade glömt de men tydligen inte. Jag tar gärna nästa plan. :D
Jag hoppas att de blir innan jul. :D
 
I onsdags kom jag som sagt hem, de var en lugn kväll men i torsdags så tog jag en överdos så jag fick åka in med ambulans. Igår så skar jag mig och fick åka och sy, idag så försökte jag skära mig men de blev inget, bara en rispa.
 
Jag vet inte om jag ska lägga in mig på psyk en natt. Jag mår verkligen piss.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback