Jag ska bli frisk

Nu har jag bestämt mig, jag har varit fri från självskadebeteende i snart en vecka och nu får det vara nog. Självskadebeteendet ska inte få ta över mitt liv längre. Jag ska leva, jag ska hjälpa sjuka människor. Jag ska börja plugga. Nu jävlar får de vara nog. Jag har egen bostad och de har varit mitt största mål och nu är jag där.
 
Jag är livrädd för min höstdepression, men jag ska klara mig igenom den med. Jag har vänner som tycker om mig för den jag är, jag har två katter som älskar mig, jag har en familj som har hjälp mig och jag får den hjälp jag behöver för att bli frisk.
 
Om två år ska jag vara friskförklarad från min borderline. Tyvärr blir man aldrig av med ångesten utan man lär sig att hantera den och de ska jag göra.
 
 
Klara färdiga då!!!!!


Mezza

♡♥♡ hejar på dig!!!!♡♥♡
Never ever give up ♥
Trots motgångar och hårda prövningar...never give up.
Det är DU som bestämmer! Glöm inte det! DU bestämmer, och bestämmer du detta..så ja, det e såklart ingen lätt match men som sagt: Det GÅR :D

massa varma starka kramar!!!

2013-08-23 / 18:32:59
BLOGG: http://mezzasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback