SVAR PÅ TAL

 

Jag vill inte berätta om vad som hände i nian. Det känns för privat. Det jag kan berätta är

att jag bytte skola för att jag hade varit mobbad sen 7an. Jag flydde då med alltså, jag klarade

inte mer mådde så sjukt dåligt. Jag är en feg människa och det fanns inga krafter kvar.

Samma sak när jag bytte skola för ett halvår sedan. Jag mådde så dåligt att jag hamnade

på sjukhus. Jag grät och fick panik att jag blev okontakbar. I nian gick det inte att fixa

problemet de var hela skolan som hade valt mig att mobba redan första dagen och jag

hade inte gjort ett skit. Mina kompisar från 6an som jag knappt sett på sommarlovet

(hade varit bortrest) stack. Det som hände för ett halvår sedan ville jag reda ut men

de andra ville inte och jag hade inga krafter kvar. Jag har gått till kurator sen 7an

och nu går jag till en psykolog, så jag mår fortfarande inte bra. Jag tar även

medeciner.  Det finns två människor som jag skulle vilja hänga ut här i bloggen

men det tänker jag inte göra. När jag ser mina gamla klasskamrater främst från

min gamla skola (Borgis) så får jag panik och börjar gråta. Jag mår så dåligt. Så

jag kan inte gå på stan själv.

 





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback