Inget bra skick

 
 
 
 
 
 
 
 
Hej på er, ingen bra uppdatering men nu ska ni få en. Jag har varit inne på psyk
i nu två veckor och fler blir det. Hade möte idag, jag vill inte säga för mycket
men ett beslut blev det. Jag ska vara här ett tag till och sen så ska jag flytta
härifrån och kommer inte tillbaka på ett tag, bara när jag ska hälsa på hemma
och möte på sjukhus. Så är läget. Jag får åka hem  över dagen på lördag får
inte sova hemma eftersom jag denna vecka har försökt ta livet av mig X-
antal gånger. Så är läget. Jag är sjuk i min själ så är det. Jag har nu
valt att ge livet en changs till, men att sluta skada mig är svårt, jag har
övervak var 10-15 minut dygnet runt. Hur kunde de bli såhär?
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback