I WANT TO SLEAP AGAIN

Åååh har sovit sedan jag kom hem vid 11, okej inte bara sovit har varit ute med hunden två gånger och lagat lite mat de kanske tog en och en halv timme sen har jag bara sovit. Är helt slut efter inget, jag orkar bara inte vara vaken för jag är så ledsen hela tiden. Om folk bara visste hur trött man blir av att vara ledsen 24/7. Om folk i min gamla omgivning inte var så taskiga skulle jag vara frisk eller aldrig blivit sjuk. Nu består min omgivning av mamma, pappa, Sina, Erika och sjukhuset. Även om min familj står mig nära kan jag inte lita på dom.



Erika

Naaw, saknar du mig så mycket <3

imorgon är det fredag vilket betyder LASERDOM :-D



// Erika :-D

2011-11-24 / 09:28:08

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback