Slutat

Tydligen så skulle vi bara åka in och få betygsinfo. Är nöjd med mina betyg högre än förväntat faktiskt. :D Imorron ska ska jag bara åka in och ha idrott (tror vi har det iaf) annars blir jag sur. Om jag åker in och inte  har någon lektion. Aja får se. Nu väntar jag bara på tåget som går om en timme. Blöööh för att bo på landet, men finns fördelar med de med. Johan som säger att jag bor i skogen och klagar på det hela tiden sa igår att han skulle vilja bo så. Hahaha där kom sanningen fram.

Nu går det tom bussar fram fill halv två på natten på helgerna. Wiho love it, nu kan jag åka in och vara med på fredagarna. Lite tyst där kanske, men när jag kommer blir alla glada. Eller hur ;)







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback