Så här ser folk på mig

* Jag är en underbar kompis

* Jag är rolig

* Jag är snäll

* Jag bryr mig om andra

* Jag ställer alltid upp för en (när jag kan och orkar)

* Jag är lätt att övertala xD :)

* Jag skrattar och babblar för mycket (kommer ur en massa skit ur min sora tjäft) xD

* Jag har många bus på lager
--------

*  Jag är en falsk hora

* Man kan inte lita på mig

* Jag startar alla bråk

* Jag är jobbig

* Jag beter mig som en 5 åring

* Jag behandlar mina vänner som skit

* Jag vill bara ha status

* Jag lyssnar inte på folk

* Jag tror jag är en kändis för jag har solglasögon inne (tror jag är störst bäst och vakrast)

* Jag tar inte emot de stöd jag få

* Jag är en bortskämd snorunge
------

Jag får skulden för ALLT som är fel. Ingen annan gör fel utan det är bara jag

 

Hur ser ni på mig?

 






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback