Mår inte bättre över att ni klagar på att jag mår dåligt

Jag har aldrig sagt att alla "emot" mig, jag sa att det känns som det. Jag mår inte bra så enkelt är det och ni får lov att acceptera detta. Jag har haft det j*vligt jobbigt sista tiden, har fått lagt ner sjukt mycket energi på andra och inget på mig själv. Kan ni vara snäll och inte skriva massa anklagelser i loggen som inte stämmer (fick nyss rensa bort tio stycken). Ibland måste man få tycka synd om sig själv, fick det rådet från en psykolog som har försökt hjälpt mig. Ytterst sällan jag faktiskt tycker synd om mig själv.

Min senaste satus på facebook. Jag mår inte bättre över att ni säger att jag är självisk och tycker synd om mig själv. Man måste göra det iblad, jag har det bra annars jag har tak över huvudet och bor i ett land där det inte är krig. Det har jag skrivit miljoner ggr. Men just nu mår jag inte bra.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback