Jag kom på hur man gjorde

De var ju lätt att uppdatera visningsbild. JAG ÄR SMART JA MED :D

Så här gör du första gången :)


Gå in på "Min blogg"

Klicka på "ta konstroll över min blogg"

Sök på DIN blogg och klicka på den

Kopiera koden som du får och klistra in den i ett nytt inlägg på din blogg. Publisera inlägget och klicka sen på "Leta efter koden"

Sen kommer de här upp. Då kan du ta bort inlägget med koden. Klicka i rutan "uppdatera visningsbild" och spara

KLART!!!!

PS: Nästa gång du ska uppdatera så går du bara in på "Min blogg" och klickar i rutan "uppdatera visningsbild" :)
Sen så fick ja så att när jag har publiserat ett inlägg så kommer de upp på facebook med :P





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback