I'm not a good person

Jag är verkligen ingen bra människa, jag skiter i de människor som bryr sig om mig. Jag visste inte att någon brydde sig om mig och hur jag mår. "Hur mår du?" de är en av alla allmäna frågor precis som "vad gör du?" vem bryr sig egentligen om vad någon gör, hallå jag svarar på ditt med. haha det är ju så.

Efter jag blev sviken av den människa som jag tyckte mest om så har det bara gått ner för mig. Jag mår skit, bryr mig inte om något längre. Inget betyder något för mig. Jag umgås inte med mina vänner jag bara kastar dom åt siden. Jag har aldrig några bra svar, men jag lådsas som inget har hänt för att de inte ska drabba andra. De är en nackdel med mig, jag är rädd för att förlora fler vänner. Under de senaste året har jag förlora för många vänner för jag har förändrats. Men på samma gång så har jag träffat nya vänner, men de är svårt för jag litar inte på någon. :(

Vad gör jag för fel?

Jag vill inte leva ett perfekt liv och det gör jag absolut inte häller. Jag väljer inte alltid rätt väg, ibland väljer jag fel väg med flit. Ibland kan fel väg vara den rätta vägen, just nu går jag fel väg men jag väntar på korsningen som är där framme.

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback