Rebecka svarar

Varför är du så kräsen hos människor? Ta dom som dom är.

Svar: Jag är inte kräsen när de gäller vilka som är mina vänner. Jag kräver uppmärksamhet, jag är rädd för att bli utanför igen.

Varför bloggar u inte lika mycket nu som förr?

Svar: Det gör jag väll typ. Vissa dagar orkar jag bara inte blogga för ajg inte har något att säga.

Jag fyller snart 18 år och undrar om de känns nå eller är allt som vanligt?

Svar: Jadu jag trodde de skulle kännas mer. Det är roligare än att fylla 17 iaf. Men man tänker inte så mycket på det. Man måste tänka sig för lite. Jag skulle aldrig köpa ut åt någon för om jag bli påkommen så blir det jag som åker dit.

Vad gör du när du inte bloggar?

Svar: Det vill du inte veta. ;) Haha nej då, men jag tränar, är med vänner och så tar jag hand om mina djur. :)

Kommer du också bli en sån där modebloggare nu? :O

Svar: Nej det kommer jag inte. Jag är inte så jätteintresserad av mode jag vill bara ha min egna stil.

Vad är det lärarna på din skola egentligen sagt?

Svar: Det jag skrev i det inlägget är de ända ni får veta. Jag vill hålla skolan så mycket utaför bloggen som möjligt efter det som hände. Jag är rädd för att ni inte ska läsa inlägget som det faktiskt står och läsa mellan raderna. Om ni såtr mig som pass nära så att jag tycker att ni ska få veta så berättar jag. :)

Har du någon sjukdom eftersom du jämt är deprimerad?


Svar: Nej det har jag inte, kanske låter lite deprimerad i bloggen ibland och alla tolkar saker på olika sätt.

Hej

Svar: Hej på dig med :)


Ni kan fortfarande ställa frågor :)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback