My litle secret

För att jag ska kunna få ut hur jag verkligen känner så skriver jag de inte här på bloggen. Jag skriver inte dagbok häller. Jag ska nu avslöja hur jag gör.


Jag tänder två ljus. Ett större och en mindre. De stärre är vå högre makt och de lägre är jag.

Jag sätter mig på en kudde och håller i de hjärta (som ni ser på tredje bilden) medans jag pratar om allt som jag vill prata om eller allt som jag vill säga. De bra och de dåliga. Sedan blåser jag ut ljusen ett i taget. Den räk som blir så i den röker finns allt som jag har sagt och igen kommer någonsin få veta de. Jag får ut mig allt och ränsa tankarna. Funkar grymt bra för mig.

Det finns inga regler, du får prata precis hur du vill. Skrika, svär, skratta, gråt. Du bestämmer hur Du vill göra. 

Rosa frågade om hon fick testa och själklart får hon det. Jag vill dela med mig av tips. Ni får gärna testa. Helt okej för mig. :)





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback