Meningslöst.

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: beige
färg 2: svart
färg 3: militärgrönt

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Klart jag har :)
Fått ditt hjärta krossat: Jao
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja :D
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
Kysst en kompis: Ja ;)

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Aa
Vad gjorde du under din förra födelsedag: När jag fyllde 17? Minns inte
Vilken tid vaknade du idag: vid 10 tiden
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov, sjuk.... :(
Någonting som du längtar till: Jag och Erika i Co*******n hehe de berättar jag mer om sen ;)
Senaste gången du träffade din pappa: Typ nån minut sen
En sak du skulle vilja ändra i ditt liv: Flytta utomlands
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jao  
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag inte får tag i en unge och fråga om hon vill hitta på nå imorron
Långt eller kort: De beror på vilket sätt. Men långt anatar jag :)
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag lätt kan bli glad fats jag är ledsen

DIN FÖRSTA:
Operation: Aldrig opereats
Piercing: Inga
Tatuering: Inga
Bästa vän: Hmm..... Lina
Sport: Ridning
Husdjur: Katt
Vaccination du minns: Minns inte var typ ett år eller nå
Alkohol du drack: Cider typ

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: Båda
Kortare eller längre: Längre…
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar

 

 

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback