Blogs I read

Tänkte skriva vilka bloggar jag läser och vad jag tycker om dom

Kissie
Haha, ja vad kan man säga, gillar inte henne och ser ut som en bratz både på bloggen och irl. Läser bloggen för kul och man får många skratt :P

Paow
Söt tjej som tar till dig för mycket. Rolig och gillar när hon skriver sina åsikter. Starkt att stå för det. :)

Dessie
Söt tjej som önska att hon var äldre.Gillar däremot inte att hon skriver när hon är full osv. eftersom hon är minderårig. Vart är föräldrarna?


Micha
En tjej med många problem. :( Hon borde ta emot den hjälp hon får. Starkt att vara mamma när man är så ung.

Molly Sandén
Ni borde läsa hennes blogg. Hon är verkligen rolig :P



Marin Montazami
Haha så sjukt skön alltså

Sara Montazami
Sjukt snygg stil

Foki
Söt tjej, rolig blogg där man få se sjuka uppfinningar



Falsksanning
Där får man veta allt skavller

Olivias foto
En som jag trffa på språkresan. OMG kolla in henne blogg här, hon är sjukt duktig

Sofiarosa
En från montessori, modeblogg



Alla bilderna tagna från google is your friend :)

Sen så några andra bloggar som man kolla in med jämna mellanrum

My
Linnéa
Becka
Rosa
Carro
Thjossan


De är dessa jag kommer på just nu som jag kolla in senast. Vissa kan ni hitta under länkar:)







Anonym

"Gillar däremot inte att hon skriver när hon är full osv. eftersom hon är minderårig. Vart är föräldrarna?"

Är väl samma sak med Paow? Hon skriver minst lika mycket om att hon är full, hon är minderårig hon med.

2011-07-13 / 01:45:38

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback