Men seriöst

Tydligen är ALLA människor perfekta utom jag. Jag för tydligen ALLTID fel och får ALLTID skulden för ALLT. Jag börjar bli trött på detta. Idgår mådde jag som sagt skit och tyckte synd om mig. Det var tydligen fel man får inte tycka synd om sig själv. Jag gör det mycket sällan för jag har det skitbra. Jag har tak över huvudet, jag får mat varje dag, jag har en massa "lyxprylar" som tex, tre datorer, mobil, tv, säng, värme, ljus och helt underbara vänner. Jag får gå i skolan, jag får resa, jag får pengar varje månad, jag får göra massa nöjjen och jag är frisk. Tänk dom som inte har det. Så när jag mår förjävligt så lägg er inte i då om ni tycker de är fel. Jag ställer upp för andra hela tiden men nån gång måste jag få ta itu med mig själv. Eller hur? Dom enda som stälde upp för mig igår var Rosa och Becka dom kan jag kalla 100% äkta vänner. Sen så visste inte alla och alla bor inte här ute i skogen men jag vet vilka som hade ställt upp och jag berättat för dom. :)




I want summer now!






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback