Historien om musen

Andra natten på resan hörde jag några konstiga ljud. Det är svårt att förklara hur de lät men typ som de gnaga på chips eller på ett papper. Ingen trodde mig och Martina blev skit sur för jag skrämde henne. Jag kunde inte sova kvar så flyttade. Samma natt hade de hört samma ljud som mig de och fångade en mus. De trodde mig äntligen men Martina var fortfarande sur. Verkade så iaf. Jag flyttade tillbaka men hörde fortfarande ljud och kunde inte sova.

Sista kvällen fångade vi en till mus. Vet inte om de var samma eller en annan. Men jag tror de finns fler möss där. Inte mycket sömn men sova är för andra. ;)


Haha låter som en 4 åring har skrivit de men de får ni leva med. XD


Bilder från musjackten

Ser ni musen?

Fångad!!!!!

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback