Men ge er

Sluta kommentera inlägget "mogen" jag läer dom inte bara radera dom. Kalla mig omogen, ful ja allt va de nu är. J skrev till mig på facebook. Skulle kopirat de och lagt upp de här, lika smsen. Hon borde skämmas, det kan man kalla omoget om de är vi pratar om? Alla får vara det, jag är de typ hela tiden, men de beror och helt vilka jag är med. Nu orkar jag inte mer. Detta är sista inlägget jag svarar på era frågor i.


Inlägget hade inte personigt. Jag skrev mer men eftersom de blev typ ett A4 så skulle ingen orka läsa det. Så jag tog ett exempel och de råka bli just de. Hur kan de uppröra er så mycket.


Nu startar jag en frågestund. Fråga vad ni vill. :)







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback