Herregud

Vet att rubriken på inlägget är fel, men snälla ge er. Fattar inte vad folk har fått för sig. Finns så j*vla mycet som jag vill skriva om folk här och nu, men jag är mer mogen än så. Tänker alltås inte göra det. Men varför skriva om mig i sina bloggar för att få mig må sämre? Vill ni att jag ska sluta i skolan så GLÖM det jag tänker inte förlora igen. ;)

Jag orkade inte med skolan igår ville bara försvinna ett tag eller träffa en viss person. Fast jag inte orkar så ska jag orka med den här dagen med. Inga tårar ska komma, inget illamående och jag ska INTE ge upp. Inte nu, ALDRIG!!!!!


Nu ska jag lida till fredag då får man träffa sina underbara vänner igen och lördag kommer bli ASGRYM!!!!






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback