Bara för att jag är lycklig

Tyvärr kan jag inte rå för att jag fick världens bästa vänner. Om jag inte åkt på nyår hade jag inte haft dessa underbara. Här är en av dom. Kanske va att ta i att kalla människor falska, vet hur de känns att bli kallad så. :(

Sorry don't mean it. Jag var ledsen och arg när jag skrev de. Tur jag skrev de privat men inte så bra att lägga upp de här i bloggen. Ville bara visa att jag har världens absoluta bästa vänner.

 

Carro

Lisette

Johan

Jakob

Nisse

Chrille

Elina

Linnéa

 

Hur kan man vara så underbara <3

Ni andra få komma till Gävle då vi träffas :)

 

Sen min klass är typ den bästa. Synd att allt hände och att vissa ska ta saker fel. :(

 

 

Men älsar mina närmaste vänner ändå <3



mcflurryyflaflaöflflöfalflföalfööflalfö ;)

:D <3

2011-02-03 / 21:08:53

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback