Svar på tal



Tack :)
Ja jag har nog blivit snällare är inte lika kaxig nu som jag var förr. Det är nog en bra fördel för mig. Fick sjukt mycket skit förr, får det nu med men det får jag leva med. Jag umgås med mycket snällare människor nu med, sen så börjar jag trivas bättre i klassen med. Men är fortfarande lite jobbigt men det har inte bara de de att göra det är något annat och vissa vet vad det är. :)

Kan berätta lite av de, innan lovet när jag skulle åka ensam hem från skolan hände en sak vid station i Gävle. (jag vill inte skriva här vad som hände där) Det som hände fick mig att må sjukt dåligt och jag vågar inte åka tåg själv längre, jag måste alltid vänta på någon innan jag kan åka hem.

Det är tråkigt att jag inte kan prata med mina klasskompisar som också pendlar. Fan vad jag kommer ångra att jag skriver de här och nu men det här är just nu det enda sättet att få säga det jag vill till dom. Ska nog säga hej till dom på måndag och de hur de reagerar. xD Där kom tasiga Becka tbx.

Tbx till saken igår blev jag knivhotad ska polisanmäla det på torsdag då jag ska på ett möte. Vågar inte gå till polisen själv. Jag vet att jag kommer säcka ihop i gråt så behöver stöd.

Vet att jag har nämt för mycket nu och känner att jag ångrar att jag skriver det. Men det är mitt liv och jag känner att ni ska få se hur det kan vara i Sverige. Det är fan inge bättre än något annat land.






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback