Jag blir så arg

Ååh finns inte ord för hur arg jag är men ge fan i alla mammor som röker i närheten av sina barn. Fattar dom inte att bernen råkar ut för passiv rökning de får för fan i sig tobak i kroppen inte lika mycket som när man röker men varan spelar det någon roll? Jag ser detta dagligen mammaor som går men sina barn som sitter och inte fattar vad det råkar ut för i barnvagnen och den andra ungen cyklar. De tror ju att de ska vara så att mamma ska röka i närheten av dem, de fattar ju inte att det är farligt.

Jag råkar också ut för passiv rökning varje dag i stort sätt men jag kan ju gå ifrån jag är ju medveten om det. Egentligen råkar ju alla ut för det, när man går förbi någon på stan tex.

Men kan inte småbarnsmammor gå ifrån om de så nödvändigt måste röka och ännu värre är de men mammor eller männuskor i över huvud taget som röker inne. Luften blir sämre inne och alla möbler och väggar blir gula.



 

 

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback