Jag är inte rädd

Haha ja visst kan jag lägg upp fula bilder på mig själv men jag är inte rädd för att bjuda på mig själv.

Hade apkul där. Ett minne för livet. Kan inte sluta att garva när jag ser bilden. xD

Jag tror jag har lagt upp bilder på när jag är nyvaken. Är inte säker, men de är inte vacker syn. Ser ut som ett troll när jag är nyvaken. Varför ska man vara rädd för att bjuda på sig själv? Hallå jag gör bort mig dagligen, vad är det som är så pinsamt. Hur skulle livet se ut om man aldrig gör cazy things?

Jag skulle kunna lägga in en miljad fula bilder på mig själv men står nog över skulle ta så lång tid att leta reda på alla. Så var inte rädd och bjud på er själva. Det är sjukt kul. :)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback