I'm sorry

Beklagar ett usel uppdatering eftersom jag varit på lan så borde jag haft bra updatering men ne. Jag har iaf haft kul och inte spc mycket lan. Höhö. Ikväll ska jag hem till rosa fest hemma hos henne. Kommer bli kul fast jag känner bara Rosa men jag brukar ha lätt för att träffa nya vänner, haha jag är ju jag som gör bort mig hela tiden. Just ja.

I förrgår gick jag in i en glasdörr på Willys på söder aånt händer bara i film men iaf så börja jag asgarva så mycket så jag sätter mig på golvet inne. Haha alla måste ha garvat och dom som sitter och kollar på övervakningskamerorna där måste haft kul. xD
Sen igår så gör jag samma tabbe fast här hemma. Hur lyckas jag? xD

 

 

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback