:'(

Jag känner så där igen. Utanför, besviken, ledsen men inte arg. Inte irriterad inget sånt. Bara ledsen, besviken och utanför. Jag börja tro att jag inte passar in i en klass. Har jag fel? Eller har jag rätt?

Jag har ont i huvudet. det bara skriker. jag mås psykiskt dåligt. Tur att jag ska få prata om det på torsdag. Tur att det finns en någon som i stort sätt förstår. Ingen i min närhet tror att det är så. ingen förstår dom tror jag överdriver. Hur kan man överdriva känslor? jag känner som jag känner. Eller hur.

Ni som läser detta tror jag inte häller förstår. Ingen frågar hur det är eller hur jag mår. När jag har ändrat på ig och ska säga vad det är är det ingen som ser, frågar eller förstår. Ingen ser mig så känner jag.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback