Destans

Jag vill hoppa av skolan. Eller inte hoppa av utan vill plugga på destans. Mår inge bra och har inte gjort de på länge. Varje dag fäller jag en tår för jag känner mig ensam. Jag HATAR värkligen mina föräldrar och ingen finns där. Ingen man kan gå till när man är ledsen. Alla är så långt borta. Ingen stans att ta vägen bara två idoter utanför min dörr. Om jag hade en engen lägenhet så skulle allt kännas bättre. Inget mer bråka med så kallade mamma och pappa (gillar inte att säga de. Dom är inte som en mamma och pappa)ta ansvar och bli äldre. Vill inte vara 17. Mest av allt skulle jag vilja börja om mitt liv. Få nya föräldrar och allt skulle bli bättre inte bra men bättre.


Jag menar inget illa med min klass men ibland är jag inte där. Jag är min värld. Sen den där ungen jag inte gillar som vill ha allt emot mig. Jag gillar inte henne och hon gillar inte mig. Blir bara jobbigt. Ups tänk om hon läser detta. :S



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback