Dag 1 om mig

Jag heter Rebecka och kommer från en håla som kallas Ockelbo. När jag var lite så ville jag aldrig åka bort. Men efter några år så börja jag hata byn och jag gjortde allt för att få mamma och pappa att flytta. Jag fixade faktiskt det jobb som mamma har idag men inte ens det fick dom att flytta. Mamma började pändla. Jag bytte skola men fick börja pändla så jag bytte tillbaka.

Jag är en glad och kaxig tjej som gillar att resa. Jag slutade lita på folk för något år sedan då jag insåg att mina "vänner" snacka skit bakom ryggen så jag skaffade nya vänner men liter inte på dom till 100% häller.  Jag ska alltid försvara mig så "men" är min favorit ord.

När jag inte går i skolan så gör jag inte så mycket. När jag har pengar och tid så resar jag till mina vänner från språkresan, eller gjorde iaf. Ibland var dom här. Men jag umgås väll med mina vänner som i närheten ibland också. Jag ÄLSKAR att shoppa både kläder, skor, väskor och inredningssaker.

Musik beryder ganska mycket för mig speciellt lugn musik. Men ibland blir det lite annat min spellisat på spotify har en salans blandning.

Mina familj har aldrug betytt mycket för mig. Dom har aldrig funnis där när jag behövde någon så jag får alldrig dra mig till någon kompis.

Det var lite om mig. :)


En JÄTTE gammal bild



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback