AJ!!!!

Något jag aldrig brukar skriva här men nu måste jag. Det är min blogg. Eller hur? Men jag har världens mensvärk!!!!! :'(
Mamma sa att jag skulle ta en ipren och sova, men jag kan inte sova. :(

Tåget vat försenat och när jag stod vid station och vänta på bussen så kom den inte så jag gick mot byn och såg att bussen kom. Jag visste inte hinner jag till byn eller ska jag vända. Då sr jag att bussen svänger mot byn. Jag kutar och ser hur många som ska på. Men kutar ändå. Jag känner att jag måste spy. Men JAG HANN!!!! Jag blev överlyckligt som hann. Ja och nu sitter jag här och väntar på mat, sen ska jag sova en stund och sen är det måndag vilket innebär att mina tre svenska favoritserier går.

Mina amrekanska favoritserier går tisdag, onsdag och torsdag. :)

Men nu är det mat. :)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback